پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112272
قيمت‌هاي جديد خودرو اعلام شد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 976

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از دنياي اقتصاد: بعدازظهر ديروز دو شرکت ايران خودرو و سايپا، قيمت‌هاي مصوب کميته قيمت‌گذاري را اعلام کردند. بر اين اساس قيمت محصولات اين دو شرکت با استناد به مدارکي که آنها در راستاي افزايش هزينه‌ها به سازمان حمايت از مصرف‌کنندگان و توليد‌کنندگان ارائه کردند، افزايشي در خور توجه دارد.
 
در همين حال قيمت‌هاي جديد از ديروز بعدازظهر بر سايت فروش نمايندگي‌هاي اين دو شرکت قرار گرفت. اين در شرايطي است که ثبت نام‌کنندگاني که طي دو سه ماهه گذشته در انتظار دريافت خودروي خود بودند نيز بايد خودروي مورد نظرشان را با اعمال قيمت‌هاي جديد تحويل بگيرند.
 
طي ماه‌هاي گذشته خودروسازان از تحويل خودرو به مشتريان امتناع مي‌کردند اين در حالي است که شنيده‌ها حکايت از آن داشت شرکت‌هاي مذکور در انتظار تصميم کميته قيمت‌گذاري براي افزايش قيمت‌ها بودند.
 
دوشنبه گذشته کميته قيمت‌گذاري خودرو با برگزاري جلسه‌اي قيمت‌هاي جديدي را به تصويب رساند. هر چند مديرکل دفتر كالاهاي فلزي و معدني سازمان حمايت از مصرف‌کنندگان و توليد‌کنندگان برگزاري اين جلسه را رد كرد، اما اين کميته در نهايت با حضور وي تشکيل و قيمت‌هاي جديد به تصويب رسيد.
 
در پايان اين جلسه هم به اعضاي آن توصيه جدي شده بود که از اطلاع‌رساني در مورد نتايج جلسه امتناع کنند.در هر صورت، ديروز بعدازظهر سايت فروش نمايندگي‌هاي دو شرکت، با قيمت‌هاي جديدي مواجه شد.
 
هر چند روز گذشته خبرنگار ما نتوانست به سايت فروش خودروسازان دسترسي پيدا کند؛ اما آنچه با پيگيري از شرکت‌هاي مذکور اطلاع پيدا کرد، قيمت بيشتر خودروها افزايش قابل‌ملاحظه‌اي پيدا کرده اند. به طوري که قيمت ال-90 از 17 ميليون و 700 هزار تومان به 21 ميليون و 600 هزار تومان افزايش يافته است.
 
گرندويتارا نيز با افزايش 10 ميليون توماني به 74 ميليون تومان رسيده و قيمت جديد 405 نيز 19 ميليون و 100 هزار تومان شده است. به همين ترتيب پارس هم 22 ميليون و 500 هزار تومان از امروز عرضه مي‌شود. فردا قيمت‌هاي دو شرکت ايران‌خودرو و سايپا را با جزئيات در اين صفحه بخوانيد.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html